Wysyłamy paczkę do klienta

0
185

Przedsiębiorcy prowadzący własne sklepy internetowe lub tacy, którzy oprócz sprzedaży stacjonarnej umożliwiają też zakupy drogą wysyłkową, z pewnością znają problemy wynikające z konieczności wysyłania towaru do klienta.


Przede wszystkim są to kwestie związane z odpowiednim zabezpieczeniem wysyłanej rzeczy. Co prawda nikt nie zakłada, że paczki są w jakiś szczególnie brutalny sposób traktowane przez przewoźników, ale jednak ryzyko uszkodzenia przedmiotu w czasie transportu jest jak najbardziej realne. Problem ten można w łatwy sposób rozwiązać poprzez stosowanie dostępnych na rynku wypełniaczy do paczek mających za zadanie przyjmować energię kinetyczną powstającą w przypadku ewentualnego uderzenia.

Bezpieczeństwo w transporcie paczek

Użycie właściwego zabezpieczenia daje prawie stuprocentową gwarancję, że wysyłany towar dotrze do adresata bez najmniejszego zadrapania.


Gdyby i to jednak zawiodło to pozostaje jeszcze ubezpieczanie przesyłek, dzięki czemu w przypadku zniszczenia, uszkodzenia czy zagubienia rzeczy nie poniesiemy kosztów związanych z jego wymianą lub naprawą (nie licząc oczywiście kosztów wizerunkowych i niezadowolenia klienta, który nie otrzymał towaru na czas).
Kolejnym problemem może okazać się wybór odpowiedniego przewoźnika. Wiadomo, że klienci mają swoje preferencje i aby wyjść im na przeciw najlepiej byłoby oczywiście umożliwiać wysyłkę poprzez wszystkie dostępne na rynku firmy kurierskie i dodatkowo jeszcze w klasyczny sposób przez Pocztę Polską.

Nie zawsze bywa to możliwe i wiąże się z licznymi utrudnieniami np. konieczność wysyłania odpowiednio dużej ilości paczek, żeby uzyskać konkurencyjną cenę u przewoźnika, ale także i te problemy da się rozwiązać poprzez skorzystanie z usług brokerów kurierskich, którzy mają umowy z większością przewoźników.


Takie rozwiązanie może być kluczem do sukcesu jeśli chodzi o internetowy handel detaliczny. Transport kurierski jest bowiem najchętniej wybieraną przez klientów formą dostawy towarów, nie tylko ze względu na jego szybkość, ale również i niewygórowane ceny.

Zdobywanie klientów dla firmy


Jak już wspomniano, żeby trafić w gusta wszystkich naszych potencjalnych klientów, musimy zaoferować im jak najwięcej opcji transportu, co można załatwić poprzez korzystanie z usług firm pośredniczących w wysyłkach. Ich oferty bez problemu znajdziemy w internecie.


Bardzo ważne jest również, żeby klient miał możliwość wyboru tradycyjnej wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej. Chociaż może się wydawać, że jest to przewoźnik nieco już archaiczny to jednak część osób dalej nie wyobraża sobie, żeby paczki nie dostarczył im właśnie listonosz.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here