Najlepszy przewoźnik dla naszego e-sklepu

0
84
przewoźnik dla e-sklepu

Sprzedaż w internecie to dział handlu, który nieustannie i bardzo dynamicznie się rozwija. Można się nawet pokusić o stwierdzenie, że tempo jego rozwoju spowoduje, że już wkrótce stanie się dominującym rodzajem sprzedaży towarów i to nie tylko w naszym kraju. Ostatnio można nawet zaobserwować trend zmierzający do przeniesienia handlu produktami spożywczymi do e-strefy i to co wydawało się dotychczas mało prawdopodobne powoli staje się rzeczywistością. Być może już za kilka lat normą będzie kupowania bułek i mleka na śniadanie na stronie osiedlowych delikatesów? Czas pokaże, czy rozpoczęty przez wielkie sieci handlowe trend się utrzyma.

Jak dobrze wybrać przewoźnika dla naszego biznesu?


W chwili obecnej e-commerce boryka się kilkoma problemami a jednym z ważniejszych jest wybór odpowiedniego przewoźnika, który dostarczy nasze towary do klienta szybko i w bezpieczny sposób. Niestety, pomimo silnej konkurencji na tym rynku w dalszym ciągu nie jest należy to do standardu. Chociaż sytuacja na przestrzeni kilku ostatnich lat uległa znacznemu polepszeniu to jednak ciągle dość często spotykamy się z sytuacjami nieterminowej dostawy przesyłek, czy choćby uszkadzania paczki podczas transportu. Takie przykre sytuacje nasilają się zwłaszcza w okresach wzmożonego handlu, czyli głównie przed świętami i dotyczą praktycznie wszystkich kurierskich działających na terenie naszego kraju.

Kurier czy Poczta Polska?


Wszystko to powoduje, że przedsiębiorcy prowadzący nawet niewielkie sklepy internetowe bardzo często zadają sobie pytanie czy ich wysyłki powinien obsługiwać kurier czy Poczta Polska.
Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta i właściwie jedyną możliwą radą jakiej można udzielić początkującemu właścicielowi sklepu internetowego, jest konieczność korzystania z jak największej ilości przewoźników.


Z pewnością absolutne minimum stanowi własnie oferowanie wysyłek zarówno poprzez Pocztę Polską jak i przez jedną, wybraną przez nas firmę kurierską. Należy bowiem zdawać sobie sprawę, że Poczta Polska , chociaż wydaje się jakby wyjęta z poprzedniej epoki, w dalszym ciągu jest największym operatorem w kraju i jako taki może zapewnić dostarczenie paczki właściwie w dowolne miejsce. Po wtóre część naszych klientów nie wyobraża sobie innego sposobu zamówienia przesyłki niż właśnie przez pocztę i stanowią oni na tyle duży odsetek, że nie sposób ich zignorować.


Przy wyborze kuriera powinniśmy natomiast kierować się przede wszystkim ceną jaką jest on nam w stanie zaoferować za wysłanie pojedynczej paczki. Być może dobrym rozwiązaniem będzie skorzystanie z usług brokera kurierskiego?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here